Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Glada nyheter mamma!

Av Anders Andersson - 14 januari 2010 12:54


Tänkte skicka hem lite glada nyheter till dig mamma.

Det kanske slutar med att jag blir läkare trots allt, och samtidigt känns det som att min läkarexamen börjar lida mot sitt slut då både Tim och Abbe börjar bli bättre i händerna på min expertis. 


För er som inte fattar vad jag pratar om så ligger båda killarna nerbäddade i sängarna med magsjuka. Alla kan ju inte klara av det som Thailand har att erbjuda ;) Just nu känns det ganska skönt att vi bokat två lägenheter så man åtminstone slipper se grabbarnas "spy show" var femte minut. Men oroa er inte där hemma, jag (Clark Kent) ska nog ro detta i hamn utan några förluster!


Sjukläget just nu:


Tim: Här är killen som inledde hela spektaklet, han börjar äntligen bli fullt återställd, även fast senaste pizzan hamnade i toaletten för drygt 10 minuter sedan. 


Abbe: Liksom mig så roade vi oss båda till en början över att Tim var för klen för att klara av den hårda vardagen här i Pattaya. Helt ovetande så satt gud och beskådade våra hån mot Tim. Så tidigt i morse fick Abbe ett otacksamt besök av sin gamla barndomsvän Karma. Även Abbe är påväg mot en ljusare framtid, och mest glad av alla är nog ändå toaletterna som äntligen också kan ta semester inom några timmar. 

         


// Mvh Dr.Kim 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Andersson - 30 januari 2010 05:51

Igår började dagen med att vi gick upp tidigt, vi hade ställt klockorna för att inte missa något av solen den här dagen, som vi gjort så många andra dagar av förklarliga skäl. Vi gick förbi moppetaxi stationen och dess vinkande och stojande moppeföra...

Av Anders Andersson - 20 januari 2010 12:35

Sjuk kväll med grabbarna på walking street igår ;D Tim spårade mest (otippat) vid 01.23 vibrerar det till i fickan, ett sms från just Tim. Jag citerar: "Kim var e du? Raggar på en hora hjälp". Nu bär det av igen!! MOT WALKING STREET! peace / K ...

Av Anders Andersson - 16 januari 2010 12:17

Kan bara säga såhär detta blir en kväll och minnas ovadsätt slut, Abbe är fortfarande "sjuk" så han vill ta det lite lugnt och se VIP bio, men men kvällen är ung och tro mig jag och Kim har lite farliga planer som ska sättas i verket inom en snar fra...

Av Anders Andersson - 14 januari 2010 02:19

I skrivandets stund är klockan 08.24 och jag har sovit i drygt 2 timmar efter min och Abbes sjuka utgång igår. Walking street är sig inte lik längre ;)(mer om det senare).   Istället tänkte jag försöka återberätta lite om när och hur vi kom ner t...

Av Anders Andersson - 13 januari 2010 14:55

         ... men ett GIGANTISKT steg för mänskligheten! KIM HAR SNAGGAT SIG! !!! xD :DDet första vi sa när han blivit klippt "Varför snaggade du för, du som hade sparat så länge, det var ju mycket snyggare förut än nu ju!" :D Så nu ska vi vara lite ...

Presentation

-Gästbok-

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

-Internskämt & förklaringar-

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards